Vinnare

Har typ nyss kollatr på Idolfinalen med Johanna, Kevin är helt klart en värdig vinnare:)

Imorse va de helt klart bud på att ligga kvar i sängen hela dagen, men klev upp för de kanske händer nå skoj tänkte jag, kliver ut genom dörren, och visst vettni "HEJ VINTER LAND" äntligen hade de kommit lite snö hit ner:), dock kommer den antagligen vara borta inom 2 dagar men vi är glada så länge den är här.
Marianne kollade på Affes ben idag, hon tyckte att de såg bra ut, å känns bra  att höra, han hade mugg å rasp när han kom å en vattenfulldkudde på vänster bak samt rasp på högerbak, men de har blivit mycket bättre nu e de e bra:)
Johanna red honom idag eftersom jag fortfarande har ont i benet "benihinsinflamation" e de tyckte jag såg bra ut, hon red i galopp sadel å affe vela srpinga fort^^ men de fick han inte:P

Imorgon så ska jag och Johanna in till halmstad, ska försöka att inte handla för mkt:P utan bara sola (får väll se hur det går)..
Och snart är vi på väg hem å det känns mycket bra:) GUUUD va jag längtar hem^^

Sleeeep times puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0