SJUK

Jag har då nu blivit riktigt sjuk, halsont och hosta också snuvig jävla skit på det.
hoppas det bättre fort så jag kan leka med Christian på Onsdag när jag kommer hem, för jag saknar min vän JÄTTE mkt!:)
Igår va ajg å Johanna inne i stan solade å fönstershoppade:P
Snart så ska vi åka till Gekås ska köpa nytt tjockt innetäcke till affe, för de e lite kallare hemma i Ljusdal än va de är här^^

Saknar min Victor hur mycket som helst nu=/ fan 6veckor utan att träffa dej, de e lång tid.
nu ska jag till bussen puss

Kommentarer
Postat av: Sara

va det bra bilder?? Såg du något?

2008-12-16 @ 18:43:58
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa jag vet :O kollade på Gina, men hittade ingen som passade mig >< men hittade en på Cubus faktiskt :D

2008-12-17 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0