@ Ljusdal

Kom till ljusdal idag, efter 2 dagars åkande med hästsläp, stannade över i sthlm igår.
Affe fick nya skor på en gång när vi kom fram typ, Hovslagarn hade saknat honom:), min ponny är mycket omtyckt^^
Findus hade för övrigt saknat me j väldigt mycket, först var han lite avvisande men sen när jag började packa upp då kom han kurrandes, sen när jag slog in paket så trodde han iaf att han hjälpte mej^^
Hemma e de la som vanligt mitt rum va dock jätte fint som min syster har städat och gjort julfint i:)
Nu vill jag att de ska gå fort till 29de.
Men de gör de nog:), imorn blire leka med syster hela dagen:)
på fredag ska jag leka med min bästaste vän Elin andersson.
På söndag kommer Johannes de ska bli skoj för vi har aldrig träffats;), han ska få rida affe:) OCH han har med sej min mobil han är en räddare i nöden han minsan:)
sen blire tråkigt fram till julafton, som kommer bli konstig, men det funkar nog, sen juldagen blire fest å Sebastian har lovat att verkligen försöka komma til Ljusdal med sina "Coola" vänner;)
aja får la se vad som händer:)
snart ska jag iaf sova med findus
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0