Huvudvärk

Ganska rolig dag ändå, ha dans på idrotten flumigt roligt iaf delar av den;)
Sedan gick jag till älskipälski ponny som var jätte lerig så fick borsta honom ganska så länge innan jag hoppade upp barbacka eftersom jag inte hr nån sadel.
gick kanoners å rida, red travslingan gjorde öppna och sluta travade lite och även en lite galopp, älski va bäst.
Sen så vela han stå och pussas länge efteråt:)
sen senare på kvällen så gick jag öve till Johanna å josefin, forsatte å flumma där skojskoj:)
nu har jag huvudvärk som alltid=/.
puss

Kommentarer
Postat av: Sara

hej hej..

Kom och tänka på att du kanske vill ha bilder på affes ben som det såg ut ett tag efter stukningen.. ca en vecka efteråt.. tog kort på det då jag ville kunna jämnföra..

Tänkte på ditt arbete i skolan..



Mvh sara

2008-12-10 @ 16:48:57
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0