Flumigt

Jaaha, helgen överlevde jag ju, de va la tur de!
Idag har jag haft 1lektion Samhälle en väldigt intressant och rolig lektion, pratade mycket om killarna på skolan att dom är omogna å allmänt lite äckliga:P de va skoj(Y)
Sen så pratar ju jag innan jag tänker också men de e en annan sak^^
Galopperade på affe igår också jag kunna inte hålla mej riktigt å inte han heller, så de gick väll som jag trodde, sida till sida och upp och ner:P efter 1 min galopperande hade vi kommit 20 m de va bra gjort(Y)
Ikväll så har jag vart allmänt flum:) de e skoj ibland de hihi eller hu sophia?:)
Senare gick jag till parkvillan, å där vart de prat å de e skoj:)

Aja, måste göra de sista i samhälls läxan innan jag sover.
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0