En bästa vän för livet

Ikväll så kolla jag sophia å Johanna på Idol va jätte mysigt^^.
Robin åkte ut JÄTTE tråkigt tycker jag, men alice förtjänar att vara med i globen!.
Sen så senare så börja vi prata om lite saker å min bästis johan kom upp på tal.

Så många gånger han har räddat mej, varit hos mig när jag har gråtit, förlåtit mej när jag gjort nånting dumt, fått mej att skratta, och varit min vän när ingen annan har.
En sånn vän är en vän för livet, och när jag tänker på det så här så, fan va dum jag igentligen har varit mot dej igentligen.
Jag har aldrig velat något ont om dej, saknar dej som fan min bästis.
alltid bästisar!!

Imorn ska jag till Göteborg SJÄLV. jag hittar inte ett skit där vart där 2 gånger, en gång med olov och Ida och en gång innan Håkan konserten med Matilda, jag kommer gå vilse helt enkelt. menmen..:)

bara 22 dagar kvar tills jag får träffa Victor å de e ju inte så långt^^ puss:)

Aja nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0