Plönninge

Ja då va man tillbaka då:)
än så länge e allting endast bra:D Ganska trött är man dock dom första dagarna har jag märk:P
har redan fått blåmärken efter Fredrik, blivit kallad lappfjolla av andreas, men de e sånt man liksom får vänja sej med:P
Zorro verkar trivas i stallet iaf:), red ut ensam idag på han, han va jätte duktigt, vart dock några lift språng, men va mest för han va lite busig tror jag:)
Haft några lektioner idag, har "päronrumpa" i ganska många men ajg tycker han e bra jag:)
GRATTIS Eveline till körkortet BTW:)!!
Å jag fick lov att ringa Elin en snabbis idag för jag saknar henne JÄTTE mycket redan:S
Också saknar jag Victor en jätte massa, å håller tummarna för att vi snart ses:) <3

Nu har jag nackspärr så ska sluta skriva.
puss

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig med /: ! <3

2008-08-27 @ 15:41:03
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0