Onsdag

Idag har jag lekt med my angel Elin:)
vi åkte en massa bil åt pizza också köpte vi godis å åkte till borr å åt å pratade en massa.
saknar verkligen dej när jag är nere i halmstad!! kommer alltid finnas för dej!
Tisdag va ajg i Sundsvall hos Victor, det va trevlig:)<3 åker dit nästa vecka igen.

Snart böarjar skolan också, saknar alla men lite trist att sommaren redan är slut=/ men har ju en häst att lekas med en massa:D

Imorn/idag Torsdag åker till Bollnäs och jobbar i helgen så har jag har råd att köpa en massa saker till Zorro:)
inte roligt direkt är lite förkyld menmen:)

Pussshej<3

Kommentarer
Postat av: Elin (:

Jag älskar dig Emilia, jag saknar dig! Kommer alltid att finnas för dig min vän <3

2008-08-19 @ 15:17:22
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0