No cold tears gonna put you out.

Håkan citat till en början " vem tror på evig kärlek, ja vem tror på det nu"..
Är så ledsen, eller jag är arg, eller så är jag båda och lite till.
INGENTING kommer bli som förut, vet itne vart jag ska ta vägen när jag kommer hem på loven, vart ska man vara i jul?.
åt helvete med detta,
Och Sophia, ledsen för det som hänt, jag VET att alla dina vänner finns för dej och jag är verkligen en av dom<3

Nu vill jag verkligen att det ska bli Fredag så jag får åka till Victor:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart ses vi och då blir allt bra vi ska gråta tsm när vi är ledsna och skratta tsm när vi är glad :) duärbäst <3

2008-08-14 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0