Lördag

Imorgon kommer syster min till sverige igen, hoppas jag får träffa henne innan hon bestämmer sej för ett annat äventyr långt borta.
Mammi å pappi ska ju skiljas, för mej kommer det dock inte som en chock..=/, men klart det känns tråkigt å så.

Hoppade med Zorro igår:) CRAZY horse säger jag:P han e lite smått galen för tillfället:P
Idag så red jag först i stora ridhuset men det va så många som hoppade å min heest vart VÄLDIGT taggad så jag bestämde mej att rida ut i regnet, kom till travbanan sen bestämmde han sej för att de inte va nå kul å protestera sluta med att han började små stegra å nockade mej i huve=/, sen vart jag arg på han så då gick han snällt!!:)

För 3veckor sedan va det yran:)
OM 3veckor e jag i Sundsvall hos Victor:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0