Friends<3

Helgen, har faktist gått väldigt fort, och jag har faktist haft det ganska så roligt!
Johanna å jag har gårr VÄLDIGT mycket, i fredas gick vi till affären och gick runt å kolla på hus i harplinge:)
sen igår GICK vi till gullbrandstorp, tog 3 timmar fram och tillbaka;)
Är väldigt glad över att Johanna finns här!!:) <3

Idag kommer Sophia hon ska försöka få lite hyfs på hästen min, han va inte direkt trevlig att rida igår!
Å jag tycker verkligen att de e kul att Sophia kommer!!:) <3

My Sämbo Matilda är riktigt flum, vi är riktigt snygga när vi sitter brevid varandra med en varsin data;)
men tycker om henne ändå:) <3

Saknar my Angel Elin Andersson hur mycket som helst!!! om jag skulle åka hem skulle de vara bara för jag saknar henne så himmla mycket, ingen Emilia utan Elin helt enkelt! <3

And i miss Eveline!!, hoppas vi kan ses på höstlovet när jag är i Sthlm.<3

Å min Syster saknar jag, stackarn åker på marknader så fort hon kommer hem, Men hon är snäll å ser efter Finuds också nu när jag inte är hemma!<3

Det är bara 11dagar kvar tills jag åker till Sundsvall, å jag längtar efter Victor jätte mycket!!
kommer blu Underbart att få vara med honom igen:) <3

And I like my horse!! Zorro<3

Kommentarer
Postat av: elin(:

SAKNAR DIG MED! längtar tills du kommer hem :( det är hundra år dit /: <3

2008-09-03 @ 09:28:16
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0